Regulamin rezerwacji oraz regulamin świadczenia usług
SPIS TREŚCI:
CZĘŚĆ 1
REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
 - USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE ASYSTO
 - WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
 - TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
 - DANE OSOBOWE
 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
CZĘŚĆ 2
REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG W SONAX SERVICE WROCŁAW BARTOSZ OSTROWSKI/OSTROWSKI WASH&DETAILING
Część 1
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
1.1. Definicje:
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
FIRMA, USŁUGODAWCA –
SONAX SERVICE WROCŁAW BARTOSZ OSTROWSKI
50-428 WROCŁAW ul.Krakowska 141-155
NIP: 895-133-14-27
E-mail: bartek@ostrowskidetailing.pl
FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na Stronie Internetowej umożliwiający dokonanie Rezerwacji przez Usługobiorcę.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony Internetowej
REZERWACJA - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji określające istotne warunki Usługi i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi z Firmą.
STRONA INTERNETOWA – strona internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym ostrowskidetailing.asysto.pl.
USŁUGA – usługa świadczona przez Firmę na rzecz Klienta na warunkach ustalonych wspólnie przez Klienta i Firmę przed zawarciem umowy o jej świadczenie.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony Internetowej zgodnie z Regulaminem.
USŁUGOBIORCA, KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej, a także która zamierza zawrzeć umowę świadczenia Usługi z Firmą.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
1.2. Strona Internetowa dostępna pod adresem internetowym ostrowskidetailing.asysto.pl prowadzona jest przez Usługodawcę.
1.3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej, z zastrzeżeniem postanowień skierowanych wyraźnie jedynie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
1.4. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, że samo zawarcie umowy wykonania danej Usługi objętej wizytą oraz jej realizacja przez strony dokonywana jest poza Stroną Internetową.
- USŁUGI ELEKTRONICZNE
 
2.1. Na Stronie Internetowej dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Formularz Rezerwacji.
Formularz Rezerwacji – korzystanie z Formularza Rezerwacji rozpoczyna się z momentem kliknięcia na Stronie Internetowej pola „Rejestracja. Umów się na wizytę” lub kliknięciu odpowiedniego przycisku w górnej belce Strony Internetowej. Dokonanie Rezerwacji następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie trzech kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Rezerwacji (w tym dokonania wyboru terminu wizyty), (2) kliknięciu na Stronie Internetowej pod Formularzem Rezerwacji pola „Rezerwuję” oraz (3) potwierdzeniu chęci dokonania Rezerwacji poprzez podanie kodu SMS przesłanego automatycznie na podany numer telefonu komórkowego – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie Internetowej). W Formularzu Rezerwacji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu komórkowego oraz istotnych warunków dotyczących Usługi wskazanych w Formularzu Rezerwacji.
Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Rezerwacji za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Rezerwacji za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu Internetowego w tym Konta Klienta: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa obsługująca standard HTML5; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript, (5) dowolna rozdzielczość ekranu.
2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
 
3.1. Strona Internetowa ma na celu umożliwienie i ułatwienie Klientowi złożenia Rezerwacji na wizytę przez Internet i zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
3.2. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi między Klientem i Firmą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji. Sama umowa o świadczenie Usługi jest zawierana przez strony poza Stroną Internetową.
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
 
4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem przez Firmę Usługi Elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Strony Internetowej mogą zostać złożona przez Usługobiorcę lub Klienta na przykład: (1) pisemnie na adres: Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław lub (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: .
4.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości; (2) żądania; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Firmę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Firmę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- DANE OSOBOWE
 
5.1. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy/Klienta jest Usługodawca/Firma.
5.2. Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
5.3. Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych jakimkolwiek podmiotom trzecim, ale może powierzać ich przetwarzanie, w szczególności w celu ich przechowywania na serwerze oraz realizacji usługi.
5.4. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
5.5. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii znajduje się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://ostrowskidetailing.asysto.pl/polityka-prywatnosci.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
6.1. Umowy zawierane są w języku polskim.
6.2. Zmiana Regulaminu:
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, dodaniu nowego przedmiotu Rezerwacji - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
6.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
CZĘŚĆ 2
REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG W SONAX SERVICE WROCŁAW/KALETA
WASH&DETAILING
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług myjni samochodowej oraz studia detailingu Kaleta Wash & Detailing Adrian Kaleta, zwanych dalej Klientami.
 - Myjnia samochodowa oraz studio detailingu Kaleta Wash & Detailing Adrian Kaleta, zwana dalej myjnią, świadczy usługi w imieniu i na rzecz Kaleta Wash & Detailing Adrian Kaleta z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krakowska 141-155.
 - Myjnia świadczy usługi mycia samochodów oraz motocykli, czyszczenia wnętrz samochodów, kosmetyki samochodowej, prania tapicerki, czyszczenia oraz malowania tapicerki skórzanej, polerowania lakieru oraz lamp, zabezpieczenia i konserwacji lakieru, oklejania folią ochronna PPF
 - Pracownicy wyznaczone zadania wykonują z należytą starannością, mając na uwadze dobro klienta, stosowne regulacje i przepisy prawne.
 - Pełen zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku dostępnym na stronie internetowej www.ostrowskidetailing.pl Podane ceny są cenami brutto. Szczegółowy opis zakresu poszczególnych usług dostępny jest na stronie internetowej www.ostrowskidetailing.pl
 - Wszystkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się na stronie internetowej www.ostrowskidetailing.pl
 - Usługę wykonuje się po przekazaniu kluczyków do pojazdu pracownikowi myjni obecnemu na miejscu w myjni po wcześniejszej rezerwacji usługi on-line na portalu www.ostrowskidetailing.asysto.pl .
 - Płatność za usługę następuje przed lub po jej wykonaniu u pracownika myjni w formie gotówkowej lub płatności kartą płatniczą. Faktura VAT dotycząca usługi mycia wystawiana jest na życzenie klienta.
 - Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia pracownik dokonuje szybkich oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
 - Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia lub znajdującym się wewnątrz auta.
 - Za dodatkowo zamontowane elementy jak bagażniki i boxy dachowe czy bagażniki na haku myjnia ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty.
 - Za dodatkowy komplet dywaników ( jeden komplet na drugim ) myjnia ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty.
 - Foteliki samochodowe zamontowane wewnątrz pojazdu, zostaną zdemontowane przez pracowników myjni. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogło by nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu i późniejsze konsekwencje w przypadku wypadku.
 - Klient, po samodzielnym wjechaniu do myjni, przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia, zobowiązany jest wyłączyć silnik, włączyć bieg lub zaciągnąć hamulec ręczny oraz opuścić pojazd. Nadto klient jest zobowiązany do zamknięcia okien. W przypadku niezastosowania się do regulacji zawartej w zdaniach poprzedzających, myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
 - Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi.
 - Zlecenie pracownikowi myjni przez Klienta wykonania innych usług niż usługi zawarte w cenniku myjni, w szczególności wprowadzenia pojazdu do myjni i wyprowadzenia pojazdu ze stanowiska, na którym wykonywana jest usługa mycia następuje na ryzyko Klienta.
 
17.Część usług tj. mycie komory silnika oraz mycia silnika motocykla jak i samego motocykla, pranie tapicerki, polerowanie lakieru oraz lamp ze względu na specyfikę, złożoność, oraz podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe - wykonywane są na ryzyko klienta.
- W trakcie wykonywania usługi Klient zobowiązany jest opuścić halę myjni ze względów bezpieczeństwa.
 - Myjnia samochodowa Kaleta Wash & Detailing Adrian Kaleta jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością.
 - Po wykonanej usłudze klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu pojazdu pracownikowi myjni lub właścicielowi myjni.
 - Po zapłaceniu, obejrzeniu pojazdu, wyjeździe z myjni/opuszczeniu parkingu, reklamacji nie uwzględnia się.
 - Myjnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w samochodzie, w tym za rzeczy wartościowe np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, itp.
 - Kaleta Wash & Detailing Adrian Kaleta nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem (dotyczy miejsc gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony lakier, naderwane listwy plastikowe, wkłady lusterek uszkodzone, niewłaściwie zamocowane emblematy etc.) oraz wskutek użycia sprężonego powietrza i odkurzacza wewnątrz pojazdu.
 - Klient zobowiązany jest przekazać kluczyki od pojazdu pracownikowi myjni.
 - Oddanie przez Klienta pracownikowi myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie świadczonych przez myjnię usług jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem lub zgodnie z ustaleniami z pracownikiem lub właścicielem ) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
 - Niniejszy regulamin obowiązuje od 02 listopada 2023 roku.